2011. október 10., hétfő

_a MAGYAR rajongói videó_

Halihó

Itt a video.
Ahogy igértem.
Ami nem mostanában volt..Igaz..jogos...
Nézd meg:
Kommentált,ha úgy érzed.

A saját véleményem,mint készitő a videóról:
Aki követte az eseményeket, az tudja,hogy olyat szerettem volna,amiben videórészletek vannak Rólunk, rajongókról. Ez érdeklődés hiányában nem valósult meg. Én csináltam,de egyedül nem móka. MIndegy nem gond.
Ezért döntöttem úgy, hogy csak képek lesznek benne.
Hangsúlyoztam az elején,hogy nem szeretnék olyat,ami csak képek egymásutáni váltakozása, mert abban semmi egyediség nincs.
Mégis csak képek lettek. 
De.
Van kerete az egésznek, több témájú.
Rajongók, a srácok, hogy miért is szeretjükMI  őket, rajongói rajzok....
Próbáltam átláthatóan és rendezetten megcsinálni. Ez volt a leghosszabb és a képregényen kivül a második videóm. Nem bonyolult videoszerkesztőt hazsnáltam, aminek a lehetőségei is igencsak korlátozottak. De próbáltam a legjobbat kihozni belőle.( előzetesen próbáltam keresni oylan rajongót is,aki jobban ért a videoszerkesztéshez..nem találtam...)
első "vállakozásom" a képregény volt, ha még nem láttad^^[:=
A zenei összevágás.. igen az hagy maga után még kivánnivalót....Ennyi telt most tőlem.Nem kevés időm ment rá..megérte.[:=  a srácokért és a magyar rajongókért.

Sokáig tartott amig elkészült, sokan voltunk, sokmindenhez kellett alkalmazkodni...De meglett. És ez a lényeg. Na meg az,hogy mostmár jöhetnek, nem foghatják arra,hogy még egy fanvideojuk sincs Magyarországról=:D

TERJESSZÉTEK!!TWITTER üzenetben mehet a srácoknak @planetjedward.  És egyzser talán reménykedjünk..megkapják.. de ha nem.. legalább a tudat,hogy rajtunk nem múlt... Előbb utóbb úgyis fogunk velük MI is találkozni! [:=

K Ö S Z I mindenkinek aki segitett a videóban, köszi a türelmet és azt,hogy KÜLDTETEK képeket!!

peace and love =:D -Jedwardosan...

JEDHUG veletek[:=

...és még valószinű jelentkezem....figyeljétek a blogot=:D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése