2011. augusztus 8., hétfő

Jedward fan video

Sziasztok

Az elmúlt hetekben több helyen( facebook.több honlap,blog..) olvastam már,hogy Jedward-fan videot kellene készíteni.Korábban már énis felvetettem az ötletet, de úgy láttam egyre többen benne lennének.Nagyon jó,hogy igény lenne már ,mert ez azt jelenti,hogy terjed a J E D W A R D híre.
(Azért azt kiemelném az elején,hogy nem akarom,hogy valaki konkurenciaként értelmezze a dolgot, csak úgy vettem észre,hogy most kicsit kaotikussá vált ez a videokészítés dolog,és hiányzik a szervezés,ezért fogjunk össze!!)

Viszont ha több helyről szerveződnek erre csoportok, káosz lesz a vége, és talán egy sem fog elkészülni.Ami kár lenne,mert így sosem fognak eljutni Magyarországra.
De a magyar rajongóknak is szükségük lenne rájuk,a Jedward-életérzésre. Az erőre, energiára ami belőlük árad.

Azért hoztam létre ezt a blogot,hogy így egy helyen összegyűlhetne mindenki,aki akar benne szerepelni, részt akar venni benne, meg akarja mutatni magát,hogy igenis szereti John és Edward Grimest. Nem csak a  németek-svédek-.. képesek erre. Hiába vannak többen , hiába nagyobb ország és hiába voltak már náluk nemis egyszer koncertezni...ez nem lehet akadály.

A célom az,hogy akinek van valamilyen ötlete, terve, gondolata a videohoz kapcsolodva- névvel vagy anélkül,de kommentálja! Azért,hogy a  végső cél egy igényes-kreatív-vicces-eredeti magyar fan video JEDWARDnak.Mert megérdemlik, meg mi is :D

Ha érkeznek hozzászólások, több ötlet összejön, írok egy külön bejegyzés,hogy eddig hogy is állunk. Tudatosan nem írtam határidőt, mert jó munkához idő kell... de tényleg,inkább legyen kész később, minthogy összedobjunk valami olyat, amiben nincs semmi eredetiség.

Nagy-vonalakban a rajongói videóról: legalább 25 ember részvételével készült képekből és/vagy videorészletekből álló 3-5 perces felvétel,ahol a szereplők elmondják,mutatják ,valahogy kifejezik,hogy mit éreznek Jedward iránt, miért szeretik őket(és itt nem arra gondolok,hogy "you are sooo cute..pretty..blabla..,mert ez már elég unalmas:D) fogjuk fel egy mini-házi klippnek a "Biggest fan"októl Jedwardnak.
Peace out

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Szerintem az jó ötlet lenne, ha kiraknánk azt hogy 'Hungary loves you!' Úgy, hogy mindenki fog 1 betűt, lefényképezi magát, és majd összeszerkesztjük a képeket. Tuti jól nézne ki. :)

    VálaszTörlés
  2. én benne lennék mindenbe:) de semmi ötletem nincs

    VálaszTörlés